Unikátnost Waf-Waf spočívá především v inovativním konceptu přípravy vaflí, palačinek a lívanců. Koncept zákazníkům umožňuje sestavit si svůj vlastní produkt za pomocí desítek slaných a sladkých přísad, který pak školený personál čerstvě připravuje přímo před nimi. Po pár minutách je nazdobená vafle či palačinka hotova a zákazník si jí může sníst buď přímo v restauraci nebo vzít s sebou. Díky tomuto konceptu pak zákazníci mají téměř neomezené množství kombinací, a Společnost tak dokáže zaujmout široké spektrum konzumentů.
Waf-Waf je díky svému zaměření na kvalitu provedení a jedinečnému zdobení velmi oblíbený především u mladé generace, která si jídlo ráda fotí a sdílí na sociálních sítích, což Společnosti pomáhá vytvářet efektivní virální kampaně. Aby Společnost toto zapojení zákazníků do marketingu ještě více podpořila, začala spolupracovat se známými českými influencery, kteří propagují značku Waf-Waf mezi svou širokou základnu fanoušků. Úspěch této strategie je již dnes vidět na velkém počtu fanoušků Společnosti na sociálních sítí, kdy má za své působení na sociálních sítích přes 32 tis. fanoušků. Z Waf-Waf se tak stal tzv. „lovebrand“, kdy se její zákazníci stávají součástí celého konceptu.
Waf-Waf se podařilo z inovativního konceptu vybudovat v krátkém čase úspěšnou značku. Celý koncept je přitom velice jednoduchý a může se snadno přizpůsobit dané lokalitě a zázemí. Restaurace tedy můžou bez problému fungovat v menších či větších prostorách bez ohledu na to, jestli se jedná o obchodní centrum nebo jinou kamennou prodejnu. Tato jednoduchá koncepce spolu se silnou značkou a know-how Waf-Waf tak nabízí ideální kombinaci pro úspěšnou franšízovou expanzi, kterou Společnost plánuje v budoucnu započít.
Praha 7 - Letná
Praha 2 - I.P. Pavlova
Praha 1 - OC Palladium
Brno - OC Špalíček
Ostrava, Plzeň, Liberec, Hradec Králové, Brno, Ústí nad Labem, České Budějovice aj.
Německo, Polsko, Slovensko, Rakousko, Maďarsko, Itálie, Chorvatsko, Srbsko, Slovinsko a další státy v EU či mimo EU.